Bedroom goals ♡

Bedroom goals? 



Het is de laatste dag van april en helaas is het weekend alweer om..

Vandaag heb ik een post over bedroom goals, bedroom goals? 
ja, iets wat je altijd tegen komt op Pinterest, of Tumblr.
De mooiste en leukste kamers die je maar kunt bedenken!

Twee jaar geleden had ik mijn slaapkamer veranderd met donkere grijs tinten, 
maar steeds was ik er niet tevreden over.
Als je bedroom goals in tikt op google, kom je heel wat ideeën tegen alleen is mijn kamer totaal niet geschikt voor sommigen ideeën.
Al vanaf mijn 4e dans ik, en trad ik vaak op in de schouwburg.
Ken je die visagie lampen?  JA! mijn bedroom goal!

Op Ikea.com kwam ik visagie lampen tegen ( ledsjö) 50,- per stuk.
Heel toevallig reed ik langs een Ikea en kon ik deze eindelijk kopen!
Mijn vader had mijn kamer al een andere kleur gegeven; fluweel grijs en zacht grijs ( muurverf bij praxis ) 

Op Pinterest kwam ik een ' Chanel vaas ' tegen, die beautylab ooit heeft gemaakt.  I love it!
Aangezien ik bij de Ikea was had ik gelijk een accuvaas meegenomen om ook zo'n vaas te kunnen maken. 

Wat heerlijk dat mijn kamer eindelijk lichter is geworden en ik mijn bedroom goals kan verwezenlijken!  



- Ikea ledsjö lampen
- macbook pro retina 
( klok Fliqlo)









Reacties