♥ Happy pictures! Deel 1

Even wat anders dan weightloss & gezond eten!

Afgelopen week kreeg ik een compleet andere kamer.
Mijn vloer werd vervangen en mijn bed ging naar de andere kant van de kamer.
Mijn kamer is niet zo groot maar gelukkig oogt het nu veel ruimer!

Ik wou al heel lang een witte vloer en een schapen vacht ( deze is echt op de foto )
Het resultaat mag er wezen!


 
Bij Villa heb ik een mint jacket gekocht voor de lente/zomer.
De kleur zou ik niet snel uit kiezen maar een aantal mensen zeiden dat het me goed stond!
Normaal zou ik maat XL hebben, maar nu heb ik van deze jas maat L * happy! *
 
Bij de Vera Moda heb ik een onwijs leuke peplum top gekocht, ik ben er nu al verliefd op!
Prijs: 25,-
 
Onthoud: Stop saying ' i wish ' start saying ' i will '
XOXO
 
 
 Instagram: cchanelx
 
 
 
 

Reacties

Een reactie posten