Vakantie

Deze week had ik herfstvakantie, een weekje heerlijk ontspannen!

Dinsdag en woensdag was ik samen met een vriend naar de efteling geweest,
en twee nachten geboekt in het Efteling hotel. 
Echt een aanrader, wat een mooi hotel en het personeel is erg vriendelijk!
Het ontbijt was echt wauw..   ja, je raad het al..
Ik kon mij niet inhouden en heb croissants gepakt, ik dacht bij mij zelf vooruit
het is vakantie en hier kom je niet vaak!

Helaas, had ik vanochtend mijn weegmoment. De weegschaal liet me zien
dat ik bijna 1,5 kilo ben aangekomen.  Was dat eten dan echt zo slecht?!
Niet getreurd, ik ga morgen weer gewoon beginnen zoals ik altijd deed!
kom maar op met die healthyfood.


Reacties

  1. Ah wat gezellig dat je naar de Efteling bent geweest!
    Genieten hoor, en daar hoort ook eten bij ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten