Sunday workout '

Vanmorgen brak opgestaan, niet omdat ik heb gefeest maar omdat ik
bijna de hele week om half 6 mijn bed uit moet.
neeh, ik hou niet van op tijd opstaan...

In een schriftje heb ik een doel staan: - 10 kg.
elke zondag ochtend ga ik op de weegschaal staan en schrijf ik mijn gewicht bij de datum van die dag. Dit doe ik omdat ik dan een goed beeld krijg van mijn gewicht.


Elke zondag ga ik samen met mijn lieve moeder naar de sportschool, dat is eigenlijk een standaard ding geworden.Stipt sta ik er samen met mijn moeder om negen uur wanneer de sportschool opengaat.

Ik begin altijd gelijk met gewichten,omdat ik al 10 min heb gefietst naar de sportschool toe.
meestal ben ik hier zo'n drie kwartier bezig.   Armen + benen + buik.
setjes van 3x 12/15 met 10/15 sec rust.
Ik zie dat veel mensen heel lang aan het rusten zijn, prima maar ik voel dan totaal niks in mijn lichaam gebeuren.  Laatst las ik een artikel dat mensen te veel rusten tijdens het sporten en dat het dan geen zin heeft.
De andere driekwartier/uur gebruik ik voor Cardio. Vandaag heb ik een doel bereikt
namelijk een uur op dit rot ding staan zwoegen.
Toen ik begon in de sportschool hielt ik het nog geen vijf minuten vol en vandaag een uur!?
Yes i'm proud!

Ik heb hier toch 535 calorieën mee verbrand.

---------------------------
Bij thuiskomst drie spelt crackers gegeten met ei, en een bakje Biogarde kwart met Spelt muesli van Zonnatura met rijstestroop ( aanrader !! ) 
Om te drinken had ik vers geperste sinaasappelsap.


Tip:  Als het even niet lukt tijdens het sporten bedenk dan waar voor je het doet!
en zoek een maatje die met jou wil mee sporten!

@Sunday workout.

Reacties