Hey Hello its me!

Dear bloggers,


Yes its me! Mijn naam is Chanel en ben zeventien jaar  en 1,73.

Altijd ben ik al een bollie geweest, maar op dit moment zit mijn lichaam zwaar in de weg.
Voor mij zelf heb ik een doel gesteld:  - 10 voor volgend jaar zomer. Best redelijk toch?

Sinds Januari heb ik mij aangemeld bij de sportschool.  Aan het sporten zal het niet liggen
omdat ik altijd al fanatiek aan het dansen was, maar waarom mijn lichaam nooit mee werkt i don't know.

en nee, ik eet niet minder, ik let op mijn voeding want i love food. Via internet ben ik gaan zoeken waar ik moest beginnen. Ik kwam terecht op de site  www.ikeetsuikervrij.nl. Hier krijg je elke dag tips waar je op moet letten, en wat er in je voeding zit kwa suikers.
Voor mij zelf ben ik gaan puzzelen en weet ik nu dat suiker eten een groot invloed heeft op mijn lichaam. Sinds de eerste dag ben ik gestopt met het drinken van frisdranken en drink ik op dit moment 'detox water met citroen'. Mijn lichaam is ondertussen gewend om minder suiker te eten en mijn lichaam vraagt er nu ook minder om.
af en toe verlang ik naar iets zoets maar dat hoort er bij.

Bij Ekoplaza ben ik gaan snuffelen en kwam ik : Suikervrije mayonaise tegen.
Pindakaas suikervrij en koeken zonder geraffineerde suikers ( niet de lekkerste koeken maar als je trek hebt in iets zoets toch de beste keuze)

Ik zit nu drie weken op het zelfde gewicht:  84,1 kilo. Ik weet dat het in mijn gene zit maar ben bewust dat ik mijn lichaam de tijd moet geven om te wennen aan het eten  en te veranderen.
maar ik ga jullie dus mee nemen in mijn 'weightloss process'.




Reacties